Skrevet av Alfie 8 år. (i April 2016)

På vei til Hellas. Nor jeg satt i busen på vei til flyet. Var det så dårlig luft i busen så jeg ble kvalm. Men jeg tok en medisin så når vi var i lufta gikk det allerede bedre. Så det gikk bra. Så var jeg fremme til kusina mi Ines og tanta mi Isabelle. Jeg møte også bestemor og bestefar. Det var gøy veldig gøy.

Hellas er et fint land. Jeg er der nå. Jeg så baby skilpadder og voksen skilpadder. Den eldste skilpadden var 8 år og ganske stor. Men jeg så en skilpadde som var nesten så liten som en nøtt. Det var fint. Vi koser oss. Jeg satt i et høyt tre. Som var skikelig gøy. Skrevet av Alfie 8 år. 

Fremover kommer jeg til og skrive flere tekster men kanskje ikke så mange fra Hellas. Jeg skal kanskje skrive i flyet. Jeg gleder meg til og komme hjemmmm. Det har vert veldig gøy. gøy gøy gøy.      ❤️❤️❤️

           

Lørdag. Jeg smakte på blekksprut det var ikke så godt. Så begynte jeg og skjede meg. Da helte jeg is kalt vann i kapsen min. Det var deilig og kalt. I morgen skal jeg reise til bake. Det blir trist. Nå må jeg snart si HADE.

Men jeg gleder meg også til å komme hjem. Jeg har hatt det veldig fint her. 

Skrevet av Alfie nina casandra canelis flesjø. 

422c640ac21c010fdd67ba18b6324e40

     

Leave a Reply

